PREMIÄR: JUDITHS – “Jag vill inte sova med dig något mer”

JUDITHS presenterar sig för omvärlden genom storstadsdoftande “Jag vill inte sova med dig något mer”, som är titelspåret på bandets stundande debut-EP. I centrum står Amanda Elsa Larsson, med en röst som är både sårbar och stark, gläntandes på dörren till en ljusare framtid. Det är uppenbart att nästa steg är att stänga dörren bakom sig, för att aldrig återvända.

Amanda säger:

– “Jag vill inte sova med dig något mer” handlar om att våga lämna den eller dom som hindrar en från att vara sig själv. Vem vill gå runt och vara perfekt för att bli älskad. Då är det bättre att byta älskare!

Den 14 maj är det stor releasefest på Pustervik i Göteborg. Och EP:n släpps den 11 maj.