Stockholmsbaserade Diskopunk hamnade i vår FYND-sektion i januari efter att de charmat oss med hittiga och lite punkiga electropop-låten “Antonio America”. Nu är de tillbaka med ett nytt singelssläpp och även denna gång är det ett spår som känns som gjord för dansgolvet -“Fire” är nämligen en käftsmäll till diskodänga.
Bandet berättar:
– Vi följer än en gång Antonio America ned i den glitterprydda underjorden. Känseln domnar och lågan växer i takt med en brännande känsla – lust!
Lyssna nedan:
Adéle Askelöf har plåtat omslagsbilden.
