Bob Hund meddelade tidigare i veckan att de numera är sajnade till välförtjänt populära bolaget Woah Dad! Därmed gör de Håkan Hellström sällskap i stallet. Första släpp ut där är medryckande låten “Brooklyn salsa”, och vi är nog många som kommer att sjunga “Du vill leva, du vill dö i Brooklyn” x antal gånger under den kommande helgen. Något mer allsångsvänligt kan jag nämligen inte tänka mig att vi får höra i år. Älskar det!
På lördag och söndag invaderar Bob Hund Babel i Malmö och gör två spelningar och en stumfilmskonsert. Nästa helg gör de samma sak på Södra Teatern i Stockholm.
