LYSSNA: Farväl till ungdomen + Maja Gödicke – “Såg du röken?”

Foto: Ellika Henriksson

De visade redan med jullåten “En vinternatt” att det fanns stor potential i ett samarbete. Men nya spåret  “Såg du röken?” får mig att önska att det här var en duo som var beständig. Så väl passar Farväl till ungdomen och Maja Gödicke ihop i min värld. En helt otrolig duett detta. Kan vara en av årets bästa svenska melodier hittills.

Måste även passa på att slå ett slag för Farväl till ungdomens nya Facebook-bild som är smått genialisk, och då är jag inte ens något större fan av The Smiths.

17157611_748652958634042_7484940886185570379_o